
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی حملات موشکی آمریکایی و صهیونی و شهادت سه تن از کارکنان خدوم نظام سلامت کشور، با صدور پیامی این ضایعه را به جامعه پزشکی و خانوادههای آنان تسلیت گفت.
شهید رباب دهدشتی از کارشناسان رادیولوژی بیمارستان حاج محمود حاج حیدر شهرستان لامرد، شهید علی عبداللهی کارشناس عملیاتی ناحیه غرب اورژانس استان تهران و شهید دکتر علی آریا دستیار سال سوم ارتوپدی بیمارستان سینا، از جمله شهدای این حملات بودند که در راه خدمت به مردم و نظام سلامت کشور جان خود را فدا کردند.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن محکوم کردن این حملات، شهادت این سه تن از اعضای خانواده بزرگ نظام سلامت را تسلیت گفت و تأکید کرد که جامعه پزشکی کشور همواره در خط مقدم خدمت به مردم ایستاده است.
در متن پیام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: «شهادت مظلومانه جمعی از خدمتگزاران نظام سلامت در پی حملات جنایتکارانه رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی، موجب اندوه عمیق خانواده بزرگ سلامت کشور شد. این عزیزان که عمر و توان خود را در مسیر درمان، نجات جان بیماران و خدمت به مردم صرف کردند، در حالی به دیدار حق شتافتند که همچون دیگر مدافعان سلامت، نماد ایثار و مسئولیتپذیری بودند.
بیتردید یاد و نام این شهدای گرانقدر در حافظه جامعه پزشکی کشور ماندگار خواهد ماند و راه پرافتخار آنان در خدمت به مردم ادامه خواهد یافت.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام، این ضایعه را به خانوادههای محترم آنان، همکارانشان در مراکز درمانی و اورژانس کشور و جامعه بزرگ نظام سلامت تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت میکند.»