انبار احتکار آرد ۷۳۰ میلیونی در ورامین کشف شد؛نظارت ها افزایش می‌یابد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:30
ورامین- رئیس اتاق اصناف ورامین از تشدید نظارت‌ها در آستانه سال نو خبر داد و گفت: در بازرسی‌های اخیر، یک انبار احتکار آرد به ارزش ۷۳۰ میلیون ریال کشف و پلمب شد.

حمیدرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف به همراه بسیج اصناف همه‌روزه در دو نوبت صبح و عصر بازار را رصد می‌کنند و نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

وی با اشاره به شرایط حساس کنونی افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان، نزدیکی به ایام پایانی سال و تحولات اخیر، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پیشگیری از هرگونه سودجویی و صیانت از حقوق شهروندان انجام شده است.

رئیس اتاق اصناف ورامین ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی یا احتکار، برخورد قاطع و جریمه‌های سنگین در انتظار متخلفان خواهد بود و در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی صورت نمی‌گیرد.

فرجی از کشف یک انبار احتکار آرد نانوایی در بازرسی‌های اخیر خبر داد و بیان کرد: این واحد پس از طی مراحل قانونی و قضایی پلمب شد.

وی ارزش ریالی اقلام کشف‌شده را ۷۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق شماره‌های ۳۶۲۵۹۱۱۱ و ۳۶۲۸۰۶۷۶ گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.