خاتمی: رهبرانقلاب به من گفتند آینده را به مراتب درخشان‌تر می‌دانم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 13:04
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یک بار بعد از سخنرانی که در محضر مقام معظم رهبری داشتم ، ایشان خصوصی به من فرمودند، من آینده را به مراتب درخشان‌تر از حال کنونی می‌دانم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگویی اظهار کرد: در رابطه با آینده‌ باید بگویم ، یک بار بعد از سخنرانی که در محضر مقام معظم رهبری داشتم ، ایشان خصوصی به من فرمودند، من آینده را به مراتب درخشان‌تر از حال کنونی می‌دانم. بعد در سخنرانی‌هاشان هم دیدم همین تعبیر را داشتند که آینده، آینده بسیار روشن است.

وی افزود : این وعده قرآن است که حزن و سستی راه به خودتان ندهید، شما برترینید اگر ایمان داشته باشید. پس آینده ما آینده بی‌تردید و به فضل الهی روشن است.

در حال تکمیل

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.