۲ مدیر در شهرستان دورود از دادستان تذکر ترک فعل گرفتند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 10:41
خرم‌آباد - دادستان عمومی و انقلاب دورود از تذکر به دو مدیر شهرستان به دلیل ترک فعل در زمینه اجرا و تعلل در وظایف کاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم الماسی در سخنانی، اظهار داشت: به دو مدیر شهرستان دورود به دلیل ترک فعل و تعلل در اجرای وظایف قانونی و عدم نظارت کافی بر زیرمجموعه خود، تذکرات لازم داده شد و در صورت تکرار تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب دورود افزود: همه مسئولین به‌عنوان خادم مردم ملزم به رعایت نظامات دولتی و اجرای وظایف هستند و هر مدیری در حوزه مسئولیت خود مکلف است قانون را به نحو احسن اجرا کند.

وی ضمن هشدار به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: نگاه ما به مسائل در وهله اول نگاه پیشگیرانه باهدف جلوگیری از بروز تخلف است و درصورتی‌که شاهد تضییع حقوق عمومی به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی توسط سازمان‌ها و ادارات دیگر و ترک فعل مدیران باشیم بدیهی است که در چهارچوب قانون برخورد خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.