
به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، یکی از جملات جالب توجه و رندانهای که در روزهای جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، در فضای مجازی منتشر شده، اشاره به حراج بحرین بهعنوان یکی از استانهای ایران توسط محمدرضا پهلوی دارد.
اینروزها ایران مشغول کوبیدن پایگاههای آمریکایی در کشورهای منطقه ازجمله بحرین است؛ کشور کوچکی که از نظر مساحت، هماندازه یکی از استانهای کشورمان است و روزی خاک ما بود اما بهقول سران پهلوی، بحرین دخترمان بود که شوهرش دادیم!
حالا آنجمله جالب در فضای مجازی این است که:
«اگر پهلوی بیعرضه نبود امروز بهجای اینکه به بحرین موشک بزنیم، از بحرین موشک میزدیم. تف به بیشرفی اینخانواده...»
تصورش شیرین است که اگر لانچرهای موشک و پهپاد ایران بهجای مقابله با پایگاههای آمریکا در ایناستان سابق ایران، در آنجا قرار داشتند و مشغول شلیک میشدند! عیبی ندارد. استان بحرین دیروز، امروز برای ما نیست اما شیعیانش بهخاطر حمایت از ایران کتک خورده و بازداشت میشوند و موشکها و پهپادهایمان هم پایگاههای آمریکا در اینکشور را با خاک یکسان میکنند. قلب بحرین با ماست و در اینجنگ کنار ایران ایستاده است.