یک یزدی دیگر در تهران شهید شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:57
یزد - شهید اقتدار« مهدی آخوندی» در پی حملات جنگنده‌های آمریکایی صهیونیستی در شهر تهران، در حال خدمت به فیض شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه الغدیر اعلام کرد: شهید اقتدار مهدی آخوندی در پی حملات جنگنده های آمریکایی صهیونیستی در شهر تهران در حال خدمت به کیان جمهوری اسلامی و امنیت مردم، به فیض عظمای شهادت نائل شد.

سپاه الغدیر استان یزد پیش از این، از شهادت دو تن از پاسداران منتسب یزدی آقایان عبدالرحمان چاکر الحسینی و جواد باقری خبر داده بود.

این پاسداران در پی تجاوز وحشیانه و ناجوانمردانه نیروهای متجاوز آمریکایی و صهیونیستی به آسمان ایران در خارج از استان یزد به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

یک یزدی دیگر در تهران شهید شد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.