آخرین وضعیت بیمارستان‌های آسیب‌دیده از زبان عضو کمیسیون بهداشت

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
عضو کمیسیون بهداشت مجلس از هدف قرار گرفتن ۹ بیمارستان در تهران و شهرستان‌ها خبر داد. فاطمه محمدبیگی با اشاره به آسیب شدید بیمارستان گاندی، تأکید کرد که فرآیند انتقال بیماران به مراکز جایگزین انجام شده و کادر درمان همچنان در حال خدمت‌رسانی به مجروحان هستند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از آسیب ۹ بیمارستان در پی حملات ددمنشانه آمریکایی صهیونی خبر داد و تاکید کرد که کادر درمان با شجاعت پای کار ایستاده و خدمت رسانی به مجروحان و بیماران ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، فاطمه محمد بیگی با بیان اینکه ۹ بیمارستان تاکنون مورد حمله آمریکایی صهیونی قرار گرفته اند، اظهار کرد: اگرچه ۹ بیمارستان مورد حمله قرار گرفته اما مدافعان سلامت نه تنها محل خدمت را ترک نکرده‌اند بلکه با شجاعت پای کار ایستاده‌اند.

او درباره جزییات بیمارستان‌های مورد هدف قرار گرفته گفت: ۵ بیمارستان در شهر تهران و سایر موارد در شهرستان‌ها است. بیمارستان گاندی تهران، آسیب شدید دیده اما برخی بیمارستان‌ها در حد شکستن شیشه‌ها یا صدمه دیوار و سقف آسیب دیده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: عمل‌های جراحی در بیمارستان‌هایی که مورد حمله قرار گرفته‌اند، لغو شد و بیماران را به مراکز دیگر منتقل کردند. به عبارت دیگر، این بیمارستان‌ها تخلیه شده‌اند.  

او درباره وضعیت بیماران گفت: متاسفانه، برخی بیماران در این بیمارستان‌ها مجروح شده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره بیمارستان گاندی اظهار کرد: این بیمارستان‌ تخلیه شده تا بازسازی شده و مشکلات آن برطرف شود تا به چرخه خدمت بازگرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.