حمله پهپادی حزب الله به پایگاه هوایی «رامات دیوید»

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان سایت‌های رادار و اتاق‌های کنترل پایگاه هوایی «رامات دیوید» در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را با انبوهی از پهپاد‌ها هدف قرار دادند.

حمله پهپادی حزب الله به پایگاه هوایی «رامات دیوید»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای افزود: حمله ما به پایگاه هوایی رامات دیوید در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل انجام شد که حومه بیروت و ده‌ها شهر و شهرک لبنان را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان افزود که مقاومت اسلامی به دفاع از سرزمین و مردم خود متعهد است، خصوصا" با توجه به تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی.

در این بیانیه آمده است: برخلاف دشمن که غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد، پاسخ مقاومت، پایگاه‌های نظامی را هدف قرار داد و این کمترین کاری است که می‌توانیم برای بازدارندگی آنها و جلوگیری از ادامه اهداف خطرناکشان علیه لبنان انجام دهیم.

پیشتر حزب الله لبنان بامداد سه شنبه با صدور بیانیه‌ای، به صورت رسمی از ورود خود با جنگ با رژیم اسرائیل خبر داد و پس از حمله پهپادی به شمال سرزمین‌های اشغالی افزود: بار‌ها هشدار داده‌ایم که تجاوز بدون پاسخ نمی‌تواند ادامه یابد و آنچه لازم است پایان دادن به تجاوز است.

حزب الله، حمله به پادگان‌های نظامی رژیم غاصب صهیونیستی در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به لبنان را عملی دفاعی و حق قانونی دانسته بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.