شهرداری آماده خدمات رسانی شبانه روزی به تهرانی ها

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
شهرداری تهران اعلام کرد کلیه فعالیت های این دستگاه خدماتی مانند گذشته به صورت شبانه روزی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری مهر، شهرداری تهران با توجه به شرایط ترددی در تهران و شرایط جنگی تصمیم گرفته است که استفاده از ناوگان اتوبوس و شبکه متروی تهران رایگان شود.

پایان سرویس دهی مترو؛ حوالی ساعت ۲۴

همچنین طبق اعلام شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، اعزام آخرین قطار در خطوط درون شهری مترو تا پایان سال، ساعت ۲۳ از مبادی انجام خواهد شد و با توجه به زمان سیر، سرویس‌دهی در ایستگاه‌های پایانی تا حوالی ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

تمامی واحدهای عملیاتی، ایستگاهی و پشتیبانی شهرداری در آماده‌باش کامل قرار دارند تا با مدیریت دقیق حرکت قطارها، حفظ سر فاصله‌های مناسب و نظارت مستمر، خدمات منظم ایمن به شهروندان ارائه شود.

فعالیت ۲۴ ساعته خطوط BRT

مطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره اقدامات شهرداری به ایسنا اعلام کرد که کلیه خدمات و امداد رسانی‌هایمان از قبل همچون فعالیت آتش نشانی و مدیریت بحران در حال انجام است. شهرداری کلیه اقدامات خود مثل اقدامات امدادی، بازسازی، حوزه‌های خدمات شهری و حمل و نقل عمومی را به صورت شبانه روزی دنبال خواهد کرد. همچنین خطوط BRT به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند و بیش از ۳۰۰ میدان تره‌بار و همه ۵۵ فروشگاه شهروند مملو از کالاهای اساسی هستند و ذخایر مواد غذایی و کالاهای اساسی در آن‌ها کاملا موجود است.

وی همچنین عنوان کرد: در مورد فروشگاه‌های شهروند نیز اگر نیاز باشد و مردم مراجعه کنند، این ساعت افزایش پیدا خواهد کرد و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت. بنابراین هیچ مشکلی برای تهیه کالاهای اساسی و ارائه خدمات به مردم در پایتخت وجود ندارد.

فعالیت یکسره میادین میوه و تره‌بار از ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر

همچنین مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آخرین وضعیت فعالیت میادین میوه و تره‌بار سطح شهر تهران را تشریح کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده؛ مقرر شد فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار به صورت یکسره و بدون وقفه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدازظهر انجام شود. شهروندان هر روز بدون دغدغه می توانند کالاهای اساسی و کلیه مایحتاج روزانه خود را از میادین و بازارهای میوه و تره بار تهیه کنند.

آمادگی کامل مراکز درمانی شهرداری تهران برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز به ایسنا گفت: مراکز درمانی شرکت شهر سالم متعلق به شهرداری تهران آماده خدمت رسانی به مجروحان و آسیب‌دیدگان است و شهروندان می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در وضعیت جنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و وظیفه ارائه خدمات درمانی به مجروحان و آسیب‌ دیدگان را برعهده دارند که خوشبختانه بر اساس اعلام صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان اورژانس کشور، سازمان هلال احمر و سایر سازمان خدمات رسان آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.