هشدار سفارت آمریکا در عربستان به شهروندان آمریکایی

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
ساعات اولیه بامداد امروز ساختمان سفارت آمریکا در عربستان هدف حمله قرار گرفت.

سفارت آمریکا در ریاض روز سه‌شنبه از شهروندان آمریکایی خواست تا در هر کجا که هستند به پناهگاه بروند.

به گزارش ایسنا، سفارت آمریکا در عربستان سعودی در بیانیه‌ای از شهروندان آمریکایی در جده، ریاض و ظهران خواست تا فورا در هرکجا که هستند پناه بگیرند.

نمایندگی آمریکا در ادامه اعلام کرد که تحولات منطقه‌ای را تحت نظر دارد. 

ساعات اولیه بامداد امروز ساختمان سفارت آمریکا در عربستان هدف حمله قرار گرفت.

این سفارت همچنین به شهروندان آمریکایی توصیه کرد که خود برنامه‌هایی برای امنیت شخصی‌شان دراختیار داشته باشد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.