گفت‌وگوی وزیر خارجه عمان با گروسی درباره ایران

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
«بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان شامگاه دوشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت.

«بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان روز دوشنبه در پیامی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از نقش وی در مذاکرات پیشین میان ایران و آمریکا قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، «بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان شامگاه دوشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «من همان حالا تماس تلفنی بسیار خوبی با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتم. تعامل او در مذاکرات ایران و آمریکا آموزنده و سازنده بوده است. من از کمک‌های مهم وی تشکر کردم. من تنها از این ناراحتم که نتوانستیم امروز گفت‌وگوهای فنی در وین را همانطور که هفته گذشته در ژنو توافق کرده بودیم، برگزار کنیم.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.