پیام تسلیت اورژانس تهران در پی شهادت رهبر انقلاب

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
سازمان اورژانس استان تهران در پیامی شهادت مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در متن پیام تسلیت سازمان اورژانس استان تهران آمده است:
 
«بسم رب الشهداء و الصدیقین
 
مِنَ المُؤمنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلاً
 
مرجع عالی‌قدر شیعیان، اندیشمند فرزانه اسلامی و الهام‌بخش آزادگان جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای قدس‌الله‌نفسه‌الزکیة به دست رذل‌ترین جنایت‌پیشگان زمین به مقام شهادت نائل شدند. این داغ بی‌تسلی را به ملت صبور و مقاوم ایران، قلب‌های گداخته و سینه‌های سوخته ستم‌دیدگان سراسر عالم تسلیت می‌گوییم.
 
اورژانس استان تهران، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، ملت بزرگ ایران، خانواده مکرم و معزز ایشان، خانواده بزرگ سلامت کشور، از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد فی سبیل‌الله علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.
 
این مجموعه همانند همیشه در کنار مردم عزیز است و با تمام توان، آماده خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌وقفه به هم‌میهنان گرامی می‌باشد.
امید است راه روشن آن فقید سعید، چراغ هدایت و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران اسلامی باقی بماند.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.