رئیس ستاد ارتش آمریکا: حمله ما علیه ایران «یک اقدام یک‌شبه» نخواهد بود و انتظار تلفات بیشتر داریم

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:14
ژنرال دن کین در یک نشست خبری مشترک با پیت هگست مدعی شد که «این عملیات یک شبه نیست و زمان‌بر و سخت خواهد بود و تلفات نیز خواهیم داشت.
 رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در کنار وزیر جنگ این کشور اعلام کرد که حمله ما علیه ایران «یک اقدام یک‌شبه» نخواهد بود و انتظار تلفات بیشتر داریم.
 
به گزارش ایرنا از شبکه خبری سی ان ان، ژنرال دن کین در یک نشست خبری مشترک با پیت هگست مدعی شد که «این عملیات یک شبه نیست و زمان‌بر و سخت خواهد بود و تلفات نیز خواهیم داشت.»
 
وی با بیان اینکه «همه نیروها ما کمک اسرائیل علیه یک دشمن نیرومند شروع کردیم»، افزود: ماموریت‌های محوله به فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) و نیروهای مشترک، پیچیده و زمان‌بر است و در برخی موارد با دشواری‌های میدانی همراه خواهد بود.
 
دن کین همچنین هشدار داد که احتمال افزایش تلفات نیروهای آمریکایی وجود دارد و گفت که ارتش این کشور تلاش خواهد کرد تا حد امکان از میزان خسارات انسانی بکاهد اما باید انتظار «خسارات بیشتر» را داشت.
 
وی جزئیاتی از زمان صدور دستور عملیات ارائه داد و گفت فرماندهی مرکزی آمریکا بعدازظهر جمعه گذشته( هشتم اسفند) پیام نهایی تایید عملیات را از رئیس‌جمهور آمریکا دریافت کرده است.
 
دن کین، حملات علیه توان نظامی ایران را چند لایه اعلام و ادعا کرد: این عملیات حاصل ماه‌ها و سال‌ها برنامه‌ریزی بوده‌است.
 
درحالی که تا کنون چهار سرباز آمریکایی کشته و به اهداف تجاوزکارانه خود در این تجاوزات دست نیافته‌است اما وی مدعی شد: ما اطلاعاتی دقیق داشته ایم و این عملیات تاریخی است و هنوز اول راه قرار داریم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.