آسیب دیدن ۲۰۰ ساختمان در تل آویو در پی حملات ایران

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:13
شهرداری تل آویو از آسیب دیدن ۲۰۰ ساختمان و خارج کردن صدها تن از صهیونیست‌های ساکن تل آویو از زمان آغاز جنگ متجاوزانه این رژیم علیه ایران خبر داد.

شهرداری تل آویو از آسیب دیدن ۲۰۰ ساختمان و خارج کردن صدها تن از صهیونیست‌های ساکن تل آویو از زمان آغاز جنگ متجاوزانه این رژیم علیه ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری هاآرتص به نقل از شهرداری تل آویو اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ علیه ایران؛ ۲۰۰ ساختمان آسیب دیده و صدها تن از ساکنان اراضی اشغالی در تل آویو نقل مکان کرده‌اند.
در همین حال، کابینه رژیم صهیونیستی با تمدید وضعیت اضطراری تا ۱۲ مارس در پی جنگ متجاوزانه این رژیم علیه ایران موافقت کرد.

از سوی دیگر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن مجدد آژیرهای هشدار در نقب خبر داد. آمبولانس رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد که چندین  تن در هنگام رفتن به پناهگاه‌ها، آسیب دیده‌اند.

همچنین یک صهیونیست در پی سقوط ترکش یک موشک در مرکز اراضی اشغالی زخمی شده است. از سوی دیگر، آژیرهای هشدار در بخش شرقی مرزهای اراضی اشغالی در مرز با لبنان در پی ورود یک پهپاد به صدا درآمده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.