۳.۳ درصد تماس‌ها با اورژانس تهران در هفته اول اسفند ماه مزاحمت بود

خبرگزاری مهر شنبه 09 اسفند 1404 - 10:34
تهران- رئیس اورژانس استان تهران از ثبت ۲۴ هزار و ۵۶۱ مأموریت در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل توکلی، صبح یکشنبه، از ثبت ۲۴ هزار و ۵۶۱ مأموریت در هفته گذشته خبر داد و جزئیات تماس‌ها و خدمات ارائه‌شده را تشریح کرد.

رئیس اورژانس استان تهران اظهار داشت: در هفته گذشته (از دوم تا هشتم اسفند ۱۴۰۴) در مجموع ۲۴ هزار و ۵۶۱ مأموریت در مرکز ارتباطات، اعزام و راهبری عملیات اورژانس استان تهران (دیسپچ) به ثبت رسید.

وی افزود: در پی این مأموریت‌ها ۵ هزار و ۸۷۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۱ هزار و ۳۰۵ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند.

توکلی با اشاره به تعداد تماس‌های برقرار شده با این مرکز عنوان کرد: طی این مدت ۵۲ هزار و ۵۴۱ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس استان تهران برقرار شد که متأسفانه از این تعداد، یک هزار و ۷۴۴ تماس معادل ۳.۳ درصد کل تماس‌ها مزاحمت بوده است.

رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت‌شده در هفته گذشته، ۴ هزار و ۳۲۸ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که ۱۷.۶ درصد کل مأموریت‌ها را شامل می‌شود و ۲۰ هزار و ۲۳۳ مأموریت، معادل ۸۲.۴ درصد، به حوادث غیرترافیکی اختصاص داشته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی استان تهران در این بازه زمانی ۷ سورتی پرواز انجام داده که در پی آن ۸ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.