همزمان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر گفت تل آویو و بیروت بر سر دو منطقه امنیتی به عنوان دو منطقه آزمایشی برای خلع سلاح حزب الله به توافق رسیدند.
منابع عبری از تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای عقب نشینی از دو منطقه در جنوب لبنان به صورت آزمایشی خبر دادند.
به گزارش ایسنا به نقل از سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان»، ارتش اشغالگر صهیونیستی برای عقبنشینی از دو منطقه آزمایشی در جنوب لبنان در روز یکشنبه آماده میشود.
بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در مرحله نخست از دو روستای «زوطر غربی» و «فرون» در جنوب لبنان به عنوان مناطق آزمایشی عقبنشینی خواهد کرد.
همزمان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر گفت تل آویو و بیروت بر سر دو منطقه امنیتی به عنوان دو منطقه آزمایشی برای خلع سلاح حزب الله به توافق رسیدند.
نتانیاهو تاکید کرد ارتش از دو روستای زوطر غربی و فرون به عنوان مناطق آزمایشی عقب نشینی خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله لبنان، ساعاتی پیش در واکنش به توافق چارچوبی امضا شده بین دولت لبنان و رژیم صهیونیستی گفت: دولت در حال مشروعیت بخشیدن به اشغالگری برای سالهای آینده است و حتی ممکن است منجر به الحاق سرزمینهایمان توسط رژیم صهیونیستی شود.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط دادن عقبنشینی اسرائیل به خلع سلاح مقاومت، پیشنهادی بسیار خطرناک است که از همه خطوط قرمز عبور میکند. این توافق باطل و بیاعتبار است و مفاد یادداشت تفاهم ایران و آمریکا باید اجرا شود.
دبیرکل حزب الله تاکید کرد: به مقامات لبنان میگوییم، وقت آن رسیده که از گناهانی که لبنان را ویران میکند، دست بردارید. ما در سختترین شرایط میدان را رها نکردیم و آن را رها نخواهیم کرد. توافق چارچوبی در واشنگتن تحقیرآمیز، شرمآور و تسلیم حاکمیت است.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.