اقتصادنیوز: رویترز نوشت؛ با بسته شدن تنگه هرمز، زنجیره تأمین انرژی هند مختل شد. از فروردین ۱۴۰۵ با معافیت ۳۰ روزه آمریکا، هند خرید نفت از ایران را پس از ۷ سال از سرگرفت.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، پالایشگاههای هندی پیشنهادهایی برای خرید نفت ایران دریافت کردهاند و تهران قصد دارد از فرصت پیش رو برای فروش حداکثری نفت خود استفاده کند.
رویترز امروز شنبه گزارش داد؛ با بسته شدن تنگه هرمز، زنجیره تأمین انرژی هند مختل شد. از فروردین ۱۴۰۵ با معافیت ۳۰ روزه آمریکا، هند خرید نفت از ایران را پس از ۷ سال از سرگرفت.
سهم ایران از گاز مایع هند از ۱.۶ به ۶.۵ درصد رسید و روزانه ۷۳ هزار بشکه نفت وارد این کشور میشود.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.