رسوایی مصرف مواد مخدر در ناو هواپیمابر «یواس‌اس رونالد ریگان»

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 19:19
رسوایی مصرف مواد مخدر در ناو هواپیمابر «یواس‌اس رونالد ریگان» به بحران جدید ارتش تروریست آمریکا تبدیل شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  استرایپس، سقوط مرگبار یک ملوان 22 ساله در پایگاه یوکوسوکای ژاپن در سال 2023، جرقهٔ تحقیقات گستردهٔ نیروی دریایی آمریکا را زد.
 
کالبدشکافی وجود مادهٔ مخدر ال اس دی را در بدن او نشان داد و بررسی تلفن همراه وی، بازرسان را به شبکهٔ توزیع مواد مخدر در ناو هواپیمابر «یواس‌اس رونالد ریگان» رساند.
 
این شبکه با استفاده از خدمات پستی آمریکا، صدها قرص ال اس دی را به ژاپن ارسال و سپس در میان ملوانان توزیع می‌کرد.
 
در نهایت، 58 ملوان اخراج و 28 نفر نیز مجازات غیرقضایی، و تنزل درجه شدند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.