یک پهپاد به نفتکش حامل ۲ میلیون بشکه نفت در نزدیکی تنگه هرمز اصابت کرد

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 18:32
روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد یک نفتکش حامل حدود دو میلیون بشکه نفت خام در نزدیکی تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، وال‌استریت ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد یک پهپاد به یک نفتکش حامل حدود دو میلیون بشکه نفت خام در نزدیکی تنگه هرمز اصابت کرده است.

این مقام آمریکایی جزئیاتی درباره میزان خسارت واردشده، تلفات احتمالی یا هویت نفتکش ارائه نکرده است.

تاکنون هیچ مقام ایرانی به این ادعا واکنش نشان نداده و منابع مستقل نیز صحت این گزارش را تأیید نکرده‌اند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که تنش‌ها در منطقه و به‌ویژه پیرامون امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.