پس از تنشهای شامگاه گذشته در محدوده سیریک و تنگه هرمز سپاه به برخی شناورهای متخلف درباره تردد خارج از مسیرهای تعیینشده هشدار داد، اکنون برخی گزارشها از عادی بودن وضعیت تردد در تنگه هرمز خبر میدهند.
به گزارش فرارو، در این خصوص خبرنگار صداوسیما مدعی است: «یکی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه میگوید اخطار جدیدی از شب گذشته صادر نشده است. پس از هشدار سپاه به شناورهای متخلفی که از مسیری به غیر از مسیر تعیین شده توسط ایران قصد گذشتن داشتند، شمار متقاضیان برای تردد در تنگه هرمز افزایش یافت.»
وی افزود: «آمریکا دیشب یک دکل مخابراتی در سیریک را هدف قرار داد و امروز در تنگه هرمز همچنان نظم ایرانی برقرار است.»