وضعیت تنگه هرمز پس از حمله به سیریک

فرارو شنبه 06 تیر 1405 - 18:32
برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از هشدار سپاه به شناورهای متخلفی که از مسیری به غیر از مسیر تعیین شده توسط ایران قصد گذشتن داشتند، شمار متقاضیان برای تردد در تنگه هرمز افزایش یافت‌.

پس از تنش‌های شامگاه گذشته در محدوده سیریک و تنگه هرمز سپاه به برخی شناورهای متخلف درباره تردد خارج از مسیرهای تعیین‌شده هشدار داد، اکنون برخی گزارش‌ها از عادی بودن وضعیت تردد در تنگه هرمز خبر می‌دهند.

به گزارش فرارو، در این خصوص خبرنگار صداوسیما مدعی است: «یکی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه می‌گوید اخطار جدیدی از شب گذشته صادر نشده است. پس از هشدار سپاه به شناورهای متخلفی که از مسیری به غیر از مسیر تعیین شده توسط ایران قصد گذشتن داشتند، شمار متقاضیان برای تردد در تنگه هرمز افزایش یافت‌.»

وی افزود: «آمریکا دیشب یک دکل مخابراتی در سیریک را هدف قرار داد و امروز در تنگه هرمز همچنان نظم ایرانی برقرار است.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.