کیفرخواست 2 مدیر شهری در خوزستان به اتهام فساد مالی صادر شد

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 08:06
دادستان مرکز استان خوزستان از صدور کیفرخواست دو مدیر شهری این استان به اتهام ارتشاء، اختلاس و پولشویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امیر خلفیان، دادستان مرکز استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: دادسرای مرکز استان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و صیانت از بیت‌المال، کیفرخواست دو مدیر شهری را صادر کرد.

وی افزود: پس از بررسی دقیق پرونده‌ها و انجام کارشناسی‌های لازم، اتهامات این دو مدیر شهری شامل ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی، رشوه و اختلاس می باشد و جرائم انتسابی به آنان به اثبات رسیده است.

دادستان مرکز استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اموال عمومی و برخورد با مفسدان اقتصادی، بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلفان در هر سطحی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.