پیام احساسی ستاره آرسنال برای باشگاه سابق

ورزش سه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 05:47
دکلان رایس، ستاره آرسنال، با انتشار پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی به سقوط تیم سابقش، وستهم، واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رایس ۲۷ ساله در ۱۵ سالگی و پس از کنار گذاشته شدن از چلسی، به وستهم پیوست و خیلی زود به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد.

او در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بازوبند کاپیتانی وستهم را بر بازو بست و همان فصل کمک کرد باشگاه نخستین جام اروپایی تاریخش، لیگ کنفرانس اروپا، را فتح کند. رایس سپس با انتقالی ۱۰۰ میلیون پوندی راهی آرسنال شد، اما با وجود تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال در شمال لندن، هنوز ریشه‌هایش در وستهم را فراموش نکرده است.

2448388

او در اینستاگرام پیامی برای هواداران وستهام منتشر کرد و اعتراف کرد که از سقوط این تیم «به‌شدت ناراحت» شده است.

رایس نوشت:«واقعاً از سقوط وستهم ناراحتم. این باشگاهی است که برای من معنای بسیار زیادی دارد. همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم، اگر حمایت‌ها و کارهایی که این باشگاه برایم انجام داد نبود، امروز به جایگاهی که الان دارم نمی‌رسیدم. با این حال، هیچ شکی ندارم که خیلی زود دوباره به جایی که به آن تعلق دارند، یعنی لیگ برتر، برمی‌گردند. من همیشه از آن‌ها حمایت خواهم کرد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.