صدور کیفرخواست ۲ مدیر شهری در خوزستان به اتهام فساد مالی

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 21:24
اهواز- ایرنا- دادستان مرکز استان خوزستان از صدور کیفرخواست ۲ مدیر شهری این استان به اتهام ارتشا، اختلاس و پولشویی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از دادسرای خوزستان، امیر خلفیان روز سه‌شنبه بیان کرد: دادسرای مرکز استان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و صیانت از بیت‌المال، کیفرخواست ۲ مدیر شهری را صادر کرد.

وی افزود: پس از بررسی دقیق پرونده‌ها و انجام کارشناسی‌های لازم، اتهامات این ۲ مدیر شهری شامل ارتشا، تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی، رشوه و اختلاس است و جرایم انتسابی به آنان به اثبات رسیده است.

دادستان مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اموال عمومی و برخورد با مفسدان اقتصادی، بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلفان در هر سطحی برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پیش از این دادستان مرکز خوزستان از صدور کیفرخواست برای یک مدیر استانی و یکی از کارکنان همان مجموعه به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داده بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.