به گزارش ایرنا ، محمد پنبه چی روز سهشنبه در نشست تخصصی راهبری بهرهبرداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی(ره) تنکابن افزود: تکمیل، تجهیز و آماده سازی بیمارستان و هماهنگی میان بخش های اجرایی برای تسریع در روند بهره برداری از این پروژه راهبردی ضرورت دارد.
وی عنوان کرد : روند پیشرفت عملیات در حوزه های عمرانی، تأسیساتی، تجهیزاتی و آمادهسازی فضاهای درمانی و پشتیبانی مورد ارزیابی قرار گرفته است و راهکارهای لازم برای رفع موانع اجرایی بررسی شد.
پنبه چی با تأکید بر اهمیت این پروژه در ارتقای دسترسی مردم منطقه به خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی اظهار داشت: بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) تنکابن صرفاً تکمیل یک پروژه عمرانی نیست، بلکه فراهم سازی زیرساختی پایدار برای ارتقای کیفیت خدمات سلامت و پاسخگویی مؤثر به نیازهای درمانی مردم منطقه است.
وی افزود: ضروری است تمامی مراحل تجهیز، استقرار سامانه های پشتیبان، تکمیل زیرساخت های فنی و آماده سازی بخش ها با دقت، انسجام و رعایت کامل استانداردهای ایمنی و کیفی انجام شود تا این مرکز درمانی از نخستین روز فعالیت، آمادگی ارائه خدمات مطلوب و ایمن به بیماران را داشته باشد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین بر لزوم رفع فوری نواقص و کاستی های موجود توسط شرکت پیمانکار تأکید کرد و خواستار تسریع در تکمیل موارد باقیمانده با هماهنگی واحدهای مربوطه شد.
در ادامه نشست، مدیران و ناظران پروژه گزارش جامعی از آخرین وضعیت اجرایی طرح ارائه کردند و میزان پیشرفت بخش های مختلف، وضعیت نصب و راه اندازی تجهیزات، تکمیل تأسیسات زیربنایی و الزامات مورد نیاز برای آغاز بهرهبرداری مورد بررسی قرار گرفت.
در جمعبندی این بازدید، بر تسریع در تکمیل اقدامات باقیمانده، رفع نواقص توسط پیمانکار در کوتاهترین زمان ، تقویت هماهنگی میان بخش های اجرایی و استمرار نظارتهای تخصصی تأکید شد تا بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی(ره) تنکابن در چارچوب استاندارد های نظام سلامت و با حداکثر آمادگی عملیاتی در مدار خدمت رسانی قرار گیرد.












