کیفرخواست ۲ مدیر شهری در خوزستان به اتهام فساد مالی صادر شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 21:07
اهواز - دادستان مرکز استان خوزستان از صدور کیفرخواست دو مدیر شهری این استان به اتهام ارتشاء، اختلاس و پولشویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلفیان شامگاه امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای با اعلام این خبر گفت: دادسرای مرکز استان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و صیانت از بیت‌المال، کیفرخواست دو مدیر شهری را صادر کرد.

وی افزود: پس از بررسی دقیق پرونده‌ها و انجام کارشناسی‌های لازم، اتهامات این دو مدیر شهری شامل ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی، رشوه و اختلاس است و جرائم انتسابی به آنان به اثبات رسیده است.

دادستان مرکز استان خوزستان در ادامه بیان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از اموال عمومی و برخورد با مفسدان اقتصادی، بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلفان در هر سطحی برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.