دستگیری بیش از ۴۰۰ سوداگر مرگ در خوزستان

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 21:00
اهواز ـ فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح سه روزه آرامش در شهر با کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۴۰۰ نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی عصر امروز سه شنبه در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: طرح آرامش در شهر به مدت سه روز با هدف مقابله و دستگیری سوداگران مرگ و جمع آوری معتادان متجاهر در مناطق مختلف سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پلیس با بسیج امکانات درون و برون سازمانی موفق شدند ضمن کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر اعم از تریاک، هرویین، شیشه و...، تعداد ۴۰۰ نفر از عوامل تهیه و توزیع کننده موادمخدر به صورت کلی و خرده فروش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۱۹۲ نفر معتاد متجاهر که در معابر و پارک‌های سطح استان حضور داشتند، جمع آوری و برای فرآیند درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

سردار میرفیضی بیان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و جمع آوری معتادان متجاهر با قدرت ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.