به گزارش "ورزش سه"، ملیپوشان فوتبال ایران در شرایطی از دقایقی قبل در چهارمین مسابقه درون تیمی در مسیر آمادهسازی برای جام جهانی 2026 مقابل هم قرار گرفتهاند که غیر از دو گلر ذخیره، فقط یک بازیکن روی نیمکت دیده میشود.
سید پیام نیازمند و محمد خلیفه دو دروازهبان ذخیره در مسابقه درون تیمی امروز ایران هستند که علاوه بر آنها، مهدی قایدی هم در جمع نفرات اصلی دیده نمیشود و روی نیمکت است.
کادر فنی تیم ملی ایران در دیدار درون گروهی امروز نمیتواند از میلاد محمدی، هادی حبیبینژاد، علیرضا جهانبخش، دنیس اکرت و شهریار مغانلو بهره ببرد و به همین دلیل فقط مهدی قایدی را بهعنوان بازیکن ذخیره در دسترس دارد.

مهدی قایدی با وجود اینکه مصدومیتی نداشته و در روزهای گذشته در تمرینات حضور داشت، احتمالا برای جلوگیری از آسیب دیدگی و فشار کمتر، روی نیمکت قرار گرفته تا در نیمه دوم به زمین برود.
البته کادر فنی تیم ملی باید امیدوار باشد بازیکنی در مسابقه امروز آسیب نبیند، وگرنه با چالش در تعویض نفرات مواجه خواهد شد.