یک نفر دیگر از حضور در جام‌جهانی انصراف داد

همشهری آنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 19:31
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، از حضور در سفر جام جهانی انصراف داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی خطیر عضو عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج از حضور در جام جهانی انصراف داد.

وی امروز (سه‌شنبه) با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دلیل مشغله کاری و همچنین عدم نیاز به حضور در این تورنمنت، در سفر همراه کاروان فدراسیون شرکت نخواهد کرد.

پیش از این، حیدر بهاروند و محمدرحمن سالاری دیگر اعضای هیئت رئیسه، تصمیم خود را برای انصراف و نامه رسمی را به رئیس فدراسیون فوتبال تحویل دادند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.