جهانبخش و اکرت وارد شدند

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 19:06
دو لژیونر ایرانی شاغل در لیگ بلژیک در تمرین عصر امروز ملی‌پوشان حضور پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی فوتبال ایران در حالی دقایقی قبل به مجموعه ورزشی تایتانیک رسیدند تا یک مسابقه درون گروهی برگزار کنند که علیرضا جهانبخش و دنیس اکرت آینسا هم در جمع آنها حضور داشتند.

علیرضا جهانبخش و دنیس اکرت که سه شب قبل به دلیل حضور در هفته پایانی رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک حضور داشتند، به همراه یکدیگر راهی آنتالیا شدند تا در اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی 2026 شرکت کنند.

این دو ملی‌پوش ایرانی که در اردوی قبل در فروردین‌ماه نیز همراه با یکدیگر در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور پیدا کردند، دوباره به‌عنوان آخرین نفرات وارد محل اردوی بازیکنان تیم ملی شدند و در تمرین عصر امروز هم شرکت می‌کنند.

جهانبخش که سه مسابقه پایانی دندر در ژوپیر لیگ و پلی‌آف بلژیک را از دست داد، امیدوار است با پایان مصدومیت هرچه زودتر به تمرینات تیم ملی اضافه شود، اما دنیس اکرت پس از دو حضور تعویضی در دو دیدار آخر استاندارد لیژ، با شماره پیراهن 24 در تمرین امروز تیم ملی حاضر شده است. 

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.