فاضلاب‌های شهری و روستایی مازندران ساماندهی می شود

خبرآنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:59
استاندار مازندران از ورود دولت به گام دوم نجات محیط‌زیست مازندران خبر داد و گفت: پس از تعیین تکلیف پروژه‌های پسماند، ساماندهی فاضلاب‌های شهری و روستایی با اختصاص ۸ همت اعتبار در دستور کار قرار گرفته است. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران،مهدی یونسی رستمی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه زیرساخت‌های زیست‌محیطی استان، اظهار کرد: پس از تعیین تکلیف پروژه‌های پسماند در مازندران، دولت  گامدوم نجات محیط‌زیست استان را با تمرکز بر ساماندهی شبکه فاضلاب آغاز کرده و در این مسیر ۸ همت اعتبار اختصاص یافته است.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از آلودگی منابع طبیعی و آب‌های سطحی، افزود: اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرها و مناطق مختلف مازندران با جدیت دنبال می‌شود و این اقدام نقش مؤثری در ارتقای سلامت عمومی و بهبود شرایط زیست‌محیطی استان خواهد داشت.

استاندار مازندران همچنین به پروژه ملی پل شهر پل سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه مهم عمرانی پس از بیش از ۲۳ سال انتظار، امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

یونسی رستمی، بهره‌برداری از این پل را گامی مؤثر در کاهش مشکلات ترافیکی، تسهیل تردد و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل منطقه عنوان کرد و افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار استان با جدیت در دستور کار دولت قرار دارد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.