۸۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان راهی عتبات عالیات شدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:51
اهواز - معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تاکنون ۸۰ هزار زائر از مرزهای استان خوزستان برای شرکت در مراسم پرفیض عرفه به کشور عراق و عتبات عالیات عزیمت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امنیتی اظهار کرد: کلیه تدابیر و تمهیدات لازم در این خصوص در مرزهای استان خوزستان اندیشیده شده و روند تردد زائران با نظم و امنیت در حال انجام است.

وی با تأکید بر ضرورت تسهیل در تردد زائران تصریح کرد: هماهنگی لازم میان دستگاه‌های مسئول برای تسهیل عبور و مرور زائران، تأمین امنیت و ارائه خدمات مورد نیاز برای برگشت زائران نیز انجام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در پایان بیان کرد: تمامی ظرفیت‌های استانی برای ارائه خدمات بهینه به زوار در پایانه‌های مرزی به کار گرفته شده است تا زائران بدون کمترین مشکلی به کشور بازگردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.