نحوه ادامه فعالیت کلاس‌های دانشجویان دانشگاه لرستان اعلام شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 17:31
خرم‌آباد - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، نحوه ادامه فعالیت کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان درباره نحوه ادامه فعالیت کلاس‌های دانشجویان دانشگاه لرستان اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو بخش‌نامه معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تمهیدات و اقدامات لازم برای تداوم فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی به‌صورت حضوری، نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی در نیمسال دوم ۱۴۰۵- ۱۴۰۴ به شرح ذیل خواهد بود:

همه کلاس‌های آموزشی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی) از روز شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵ به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

دانشجویان غیربومی می‌توانند از سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ برای اسکان اقدام کنند.

همه کلاس‌های آموزشی مقطع کارشناسی شامل دروس نظری و عملی همچنان به‌صورت مجازی و در بستر سامانه LMS برگزار خواهد شد.

نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال متعاقباً و در اطلاعیه‌های بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.