انصراف یک مدیر دیگر فدراسیون از جام جهانی

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:55
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس این فدراسیون از حضور در جام جهانی انصراف داد.

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال چندی قبل نامه ای را به مهدی تاج نوشته و از حضور در آمریکا برای تماشای جام جهانی انصراف داده است. خطیر در این نامه اعلام کرده به دلیل مشغله کاری و همچنین عدم نیاز به حضورش در این تورنمنت، در سفر همراه کاروان فدراسیون شرکت نخواهد کرد.

ظاهرا خطیر پیش از حیدر بهاروند و محمد رحمان سالاری و به عنوان اولین عضو هیئت رئیسه، تصمیم خود را برای انصراف گرفته و نامه رسمی‌اش را نیز به رئیس فدراسیون تحویل داده است.

با این تفاسیر سه مدیر فدراسیون فوتبال منتظر پروسه صدور ویزای آمریکا نشدند و انصراف خود را از حضور در این کشور اعلام کردند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.