به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال چندی قبل نامه ای را به مهدی تاج نوشته و از حضور در آمریکا برای تماشای جام جهانی انصراف داده است. خطیر در این نامه اعلام کرده به دلیل مشغله کاری و همچنین عدم نیاز به حضورش در این تورنمنت، در سفر همراه کاروان فدراسیون شرکت نخواهد کرد.
ظاهرا خطیر پیش از حیدر بهاروند و محمد رحمان سالاری و به عنوان اولین عضو هیئت رئیسه، تصمیم خود را برای انصراف گرفته و نامه رسمیاش را نیز به رئیس فدراسیون تحویل داده است.
با این تفاسیر سه مدیر فدراسیون فوتبال منتظر پروسه صدور ویزای آمریکا نشدند و انصراف خود را از حضور در این کشور اعلام کردند.