انهدام پهپاد MQ۹ آمریکایی توسط سپاه

شمال نیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:52
سپاه پاسداران از انهدام پهپاد MQ۹ و رهگیری جنگنده F-۳۵ آمریکایی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و رهگیری یک فروند پهپاد MQ۹، یک فروند پهپاد RQ۴ و جنگنده متجاوز F۳۵ خبر داد و متذکر شد:‌ سپاه پاسداران نسبت به هرگونه نقض آتش بس از سوی ارتش متجاوز آمریکا هشدار داده و حق پاسخ متقابل را برای خود مشروع و قطعی می داند.

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش تروریستی آمریکا در ادامه ماجراجویی‌های مداخله گرایانه در منطقه و رفتارهای متجاوزانه، در منطقه خلیج فارس وارد حریم هوایی ایران شد و یگان های پدافندی سپاه پاسداران در راستای دفاع از حریم سرزمینی کشورمان پس از پایش های اطلاعاتی دقیق، یک فروند پهپاد MQ۹ را شناسایی و ساقط کرد.

همچنین با شلیک به یک فروند پهپاد RQ۴ و جنگنده متجاوز F۳۵ آنان را وادار به فرار و خروج از حریم سرزمینی کرد.

سپاه پاسداران نسبت به هرگونه نقض آتش بس از سوی ارتش متجاوز آمریکا هشدار داده و حق پاسخ متقابل را برای خود مشروع و قطعی می داند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.