ضوابط پرداخت اضافه‌کار کارکنان دولت پس از ساعت ۱۳ اعلام شد

رکنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:26
سخنگوی دولت با تبیین سازوکارهای اجرایی فعالیت کارکنان دستگاه‌های دولتی، بر مشروط بودن پرداخت اضافه‌کار در ساعات پس از پایان کار رسمی تاکید کرد.

به گزارش رکنا،  سخنگوی دولت با تشریح جزئیات نحوه فعالیت و پرداخت حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد که پرداخت اضافه‌کار به کارمندان پس از ساعت ۱۳، منوط به موافقت و تایید مدیران مربوطه است.

به گفته وی، مابه‌التفاوت کاهش ساعات کار حضوری کارمندان از طریق انجام امور به صورت دورکاری جبران می‌شود. بر این اساس، پرداخت حقوق اضافه‌کار برای این بخش از ساعات کاری، پس از احراز فعالیت و با تشخیص و تایید بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی قابل پرداخت خواهد بود

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.