«جوانی جمعیت» در شهرستان شادگان با جدیت دنبال شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:17
شادگان ـ سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همه ادارات در راستای «جوانی جمعیت» پای کار باشند و در این زمینه با جدیت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حبیب عفری پیش از ظهر امروز سه شنبه در آئین تجلیل از زوج‌ های جوان شاغل در ادارات شهرستان شادگان ، با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، اظهار کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان شادگان در تحقق سیاست‌ های جوانی جمعیت نقش‌ آفرینی جدی‌ تر و موثرتری داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم نقش‌ آفرینی دستگاههای اجرایی شهرستان شادگان در تحقق سیاست‌های جوانی جمعیت تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه «فرزندآوری تنها یک انتخاب فردی نیست»، افزود: جوانی جمعیت یک انتخاب اجتماعی و راهبردی کلان برای تضمین آینده کشور محسوب می‌شود.

عفری با اشاره به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شادگان گفت: دولت در راستای حمایت از خانواده‌ها، طرح‌های مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، اجرای طرح‌های حمایتی و غیره به خانواده‌های مشمول را در دستور کار قرار داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.