۲ تن چوب قاچاق در شهرستان زیرکوه کشف شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:59
بیرجند- جانشین انتظامی زیرکوه از توقیف یک دستگاه نیسان حامل دو تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین آصفی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ماموران یگان امداد شهرستان زیرکوه هنگام گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از نیسان، مقدار دو تن چوب قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد.

وی ادامه داد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ آصفی بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.