تاریخ‌سازی زنان استقلال؛ ۴ جام به ویترین آبی‌ها اضافه شد

خبرورزشی دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:56
کاپیتان‌های تیم‌های زنان استقلال جام‌های قهرمانی خود را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کردند.

باشگاه استقلال نوشت: پروژه تبدیل استقلال از یک تیم فوتبال به یک باشگاه فراگیر چندرشته‌ای، حالا بیش از هر زمان دیگری به ثمر نشسته است؛ پروژه‌ای که تنها به ورزش مردان محدود نماند و با تشکیل تیم‌های فوتبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، گلف، تنیس و قایقرانی زنان، با نگاهی حرفه‌ای و فراتر از جنسیت دنبال شد.

زنان استقلال در نخستین فصل پس از بازگشت دوباره به میادین، تا امروز در رشته‌های بسکتبال، فوتسال و گلف به مقام قهرمانی رسیده‌اند، در فوتبال عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورده‌اند و در هندبال نیز عنوان تیم اخلاق را کسب کرده‌اند. پرونده رقابت‌های تنیس و قایقرانی هم به احتمال فراوان در خردادماه با قهرمانی دختران استقلال بسته خواهد شد.

در همین راستا صبح امروز (دوشنبه) کاپیتان‌ها و اعضای تیم‌های بسکتبال، فوتسال، گلف و هندبال زنان استقلال با حضور در ساختمان باشگاه، ضمن دیدار با دکتر علی تاجرنیا، جام‌های کسب‌شده خود را به ویترین افتخارات باشگاه استقلال اضافه کردند. دکتر تاجرنیا نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های تیم‌های زنان، برای آن‌ها در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.

در این دیدار مهندس علی نظری جویباری، عضو هیئت‌مدیره و ساعده سیما، مدیر ورزش زنان باشگاه استقلال نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: افشاگری تاجرنیا در مصاحبه با الموندو؛ ۶ بازیکن استقلال را با اتوبوس از ایران خارج کردیم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.