پنجمین ناکامی: سرمربی سابق رئال باز اخراج شد!

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:28
رافائل بنیتس و باشگاه پاناتینایکوس پس از گذشت تنها چند ماه، به همکاری خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر، دوران فعالیت رافا بنیتس چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. باشگاه پاناتینایکوس رسماً از همکاری با این مربی سابق لیورپول و رئال مادرید کناره‌گیری کرد. این باشگاه یونانی در بیانیه‌ای که روز جمعه پس از پایان فصل منتشر کرد، این خبر را اعلام کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «باشگاه پاناتینایکوس از پایان همکاری با رافا بنیتس، سرمربی، خبر می‌دهد. ما از این مربی اسپانیایی و کادرش به خاطر حرفه‌ای بودن و ارزش‌هایی که در طول دوران حضورشان در باشگاه به ارمغان آوردند، تشکر می‌کنیم. ما برای رافا بنیتز در ادامه دوران مربیگری‌اش آرزوی موفقیت داریم.»

این باشگاه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نیز نوشت: «ممنون بابت همه چیز، آقای بنیتس. رای آینده‌تان آرزوی موفقیت داریم.»

2445623

بنیتس در ماه اکتبر هدایت پاناتینایکوس را بر عهده گرفت، زمانی که این تیم در رتبه هفتم لیگ برتر یونان قرار داشت. پس از تساوی 2-2 با پائوک در روز یکشنبه، همکاری به پایان رسید، حتی اگر این تیم تا رتبه چهارم صعود کرده بود.

این چهارمین جدایی برای این مربی 66 ساله از سال 2021 است. پس از حضور در دالیان پرو در چین، سلتا ویگو و اورتون، اکنون فصل حضور او در آتن نیز به پایان رسید. او تنها شش ماه در اورتون حضور داشت. پس از 22 بازی و هفت پیروزی، او مجبور به ترک این باشگاه شد. در آن زمان، این باشگاه در رتبه 15 قرار داشت..

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.