آغاز برداشت گل محمدی از ۳۰ هکتار از گلستان‌های نهاوند

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:23
همدان- مدیر جهاد کشاورزی نهاوند از آغاز برداشت گل محمدی در سطح ۳۰ هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، توکل آبشناس با اشاره به آغاز فصل برداشت گل محمدی در این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون سطح زیر کشت این محصول در نهاوند ۳۰ هکتار است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و استقبال خوب کشاورزان، این میزان در حال افزایش است.

وی گل محمدی را از جمله محصولات کم‌آب‌بر با توجیه اقتصادی بالا برای بهره‌برداران معرفی کرد و افزود: توسعه کشت این محصول نیازمند حمایت‌های جدی از جمله تخصیص اعتبار، اعطای کمک‌های بلاعوض و ارائه مشوق‌های مالی است تا کشاورزان برای توسعه کشت گل محمدی و سایر گیاهان دارویی ترغیب شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: کار برداشت گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان از اواخر اردیبهشت و اوایل خردادماه آغاز شده است و عملیات برداشت تا پایان خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.