حادثه در پالایشگاه ششم پارس جنوبی؛ ۳ نفر مصدوم شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:19
بوشهر- سخنگو و مدیر روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه از مصدومیت سه نفر در حادثه پالایشگاه عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عباسی اظهار کرد: صبح امروز در حین آوار برداری از تاسیسات آسیب دیده جنگ رمضان در پالایشگاه ششم گاز عسلویه، انفجار محدودی رخ داد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی پالایشگاه وارد عمل شده و آتش را کنترل و خاموش نمودند.

عباسی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه ۳ نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری بازسازی پالایشگاه مصدوم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.