بدهی ۱۹۷ میلیارد ریالی باشگاه استقلال خوزستان پرداخت شد

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:42
اهواز - ایرنا - پس از ماه‌ها تنش مالی ناشی از مسدودی حساب‌های بانکی، باشگاه استقلال خوزستان با پرداخت بدهی ۱۹۷ میلیارد ریالی به سازمان تامین اجتماعی، گره کور مالی خود را باز کرد.

به گزارش ایرنا، پرونده بدهی‌های معوق باشگاه استقلال خوزستان به سازمان تامین اجتماعی که در ماه‌های اخیر به یکی از موانع اصلی در مسیر مدیریت جریان نقدینگی این باشگاه تبدیل شده بود، سرانجام با پیگیری‌های ویژه مدیریت این مجموعه مختومه شد.

باشگاه استقلال خوزستان با تزریق منابع مالی تامین شده از سوی بانک ملی، موفق شد بدهی انباشته مربوط به حق بیمه بازیکنان و کادر فنی طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲ را به‌طور کامل تسویه کند.

مسدود شدن حساب‌های بانکی این باشگاه که در دوره‌های گذشته منجر به چالش‌های مدیریتی در پرداخت هزینه‌های جاری و دریافت درآمدهای باشگاه شده بود، با انجام این عملیات مالی و با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی رفع شد و تمامی حساب‌های بانکی استقلال خوزستان اکنون برای انجام عملیات مالی فعال است.

این اقدام زیرساختی که با تمرکز بر شفاف‌سازی مالی و عبور از بحران‌های انباشته گذشته صورت گرفته، گامی رو به جلو برای ثبات مدیریت مالی آبی‌پوشان خوزستانی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود این باشگاه اکنون با فراغ بال بیشتری برنامه‌های جاری خود را دنبال کند.

به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان در فصل اخیر با انجام ۲۲ بازی و کسب ۲۵ امتیاز در مکان یازدهم رده بندی قرار گرفت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.