سوخت گیری در جاسک زوج و فرد شد

خبرآنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:33
طرح زوج و فرد در عرضه سوخت با کارت آزاد جایگاه در جاسک اجرا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک گفت:بر اساس مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق سوخت هرمزگان، عرضه سوخت با کارت آزاد جایگاه در جاسک بر اساس طرح زوج و فرد اجرایی خواهد شد.

عبدالهادی اسدپور گفت: از دهم تا پایان هر ماه عرضه سوخت با کارت جایگاه بر اساس طرح زوج و فرد و تنها از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۳:۰۰ صورت می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس خودروهای پلاک زوج در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و خودروهای پلاک فرد در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه مجاز به سوخت‌گیری خواهند بود.

وی گفت: برای حمایت از معیشت ساحل‌نشینان نیز زمان توزیع بنزین صیادی به ۱۵:۰۰ تا ۲۲:۰۰ تغییر داده شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.