بیشترین شکایت مردم از بانک‌ها و تأمین اجتماعی

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:26
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: در سال گذشته ۶ هزار شکایت در سامانه فوریت‌های اداری ثبت شد که ۶۰ درصد آن رسیدگی و بقیه در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: در سامانه فوریت‌های اداری (فواد ۱۲۸)، در سال گذشته ۶ هزار شکایت از طرف مردم ثبت شده که ۶۰ درصد این شکایات به نتیجه رسیده و پاسخ داده شده و حدود ۴۰ درصد از این شکایات در حال پیگیری است.

وی افزود: بیشترین شکایات مردم از بانک‌ها، تأمین اجتماعی، آموزش و پرورش، ادارات مالیاتی و بیمارستان‌ها بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.