تردد بیش از ۱۵۰۰ خودرو از مسیر دریایی کیش طی هفته گذشته

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 09:59
کیش- ایرنا- سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد که بندر تجاری کیش در یک هفته گذشته به ۹ هزار و ۶۳۸ مسافر و بیش از هزار و ۵۰۰ خودرو خدمات سفر دریایی ارائه کرده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و بنا به اعلام اداره بنادر کیش، از ۲۶ اردیبهشت تا یکم خردادماه جاری، ۹ هزار و ۶۳۸ مسافر از طریق شناورهای مسافری و لندینگ کرافت از مسیر دریایی بین جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب تردد کرده‌اند.

بنا به اعلام این مرجع، از این تعداد پنج هزار و ۴۴۸ نفر مسافر ورودی و چهار هزار و ۱۹۰ نفر نیز مسافر خروجی بوده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، در این ایام ۵۲ شناور خودروبر به صورت رفت و برگشت نسبت به جابجایی یک هزار و ۵۶۸ خودرو بین بنادر کیش و چارک و آفتاب اقدام کرده و ۴۵ شناور مسافری تندرو نیز بین جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب تردد داشته‌اند.

به گزارش ایرنا، از زمان تجاوز رژیم جنایتکار آمریکا و اسراییل به کشورمان در ۹ اسفندماه سال گذشته تا کنون، تردد هوایی جزیره کیش به عنوان اصلی‌ترین مسیر ارتباطی این جزیره متوقف شده است.

در این مدت، تنها مسیر تردد دریایی کیش بین این جزیره با بنادر چارک و آفتاب برقرار بوده و به جز مقاطع و ساعات محدود حمله به بندرگاه کیش و چارک و نیز مقاطع بروز توفان دریایی، مسیر دریایی کیش با تلاش شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های همواره باز بوده و تردد جریان داشته است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.