انتقاد معاون رئیس جمهور از «فرآیندهای موازی» در ارتقای بهره‌وری نظام اداری

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:25
تهران- ایرنا- رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: پیچیدگی‌های غیرضروری و فرآیندهای موازی از بزرگترین موانع در مسیر بهره‌وری سازمان‌ها است.

به گزارش یکشنبه شب خبرنگار اقتصادی ایرنا، علاءالدین رفیع‌زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به مناسبت هفته بهره‌وری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی و شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: بهره‌وری تنها محصول تلاش فردی نیست بلکه بازتابی از کیفیت نظام اداری است.

وی افزود: پیچیدگی‌های غیرضروری و فرآیندهای موازی از بزرگترین موانع در مسیر بهره‌وری سازمان‌ها است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اذعان کرد: اصلاح نظام اداری با محوریت «ساده‌سازی، شفافیت و هوشمندسازی» یک ضرورت استراتژیک برای تحقق بهره‌وری است.

بر اساس اعلام رفیع‌زاده، رشد بهره‌وری نظام اداری کشور در ۵۰ سال اخیر ۲ دهم درصد و در بازه هشت ساله ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۳ معادل ۱.۶ درصد بوده است.

انتقاد معاون رئیس جمهور از وجود «فرآیندهای موازی» در ارتقای بهره‌وری نظام اداری

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.