فرمانده سپاه سلمان: تسنیم پیش‌قراول جهاد رسانه‌ای در ایام جنگ بود

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:01
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌افزایی رسانه‌ها در جنگ رمضان، از مهم‌ترین برکات این میدان بود.

سردار احمد شفائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان با اشاره به نقش رسانه‌ها در جریان جنگ تحمیلی سوم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برکات جنگ رمضان در حوزه رسانه، شکل‌گیری هم‌افزایی، هماهنگی و انسجام میان مجموعه‌های رسانه‌ای استان سیستان و بلوچستان بود.

.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: آنچه در سطح سیستان و بلوچستان شاهد بودیم، تلاش صادقانه و مجاهدانه همه فعالان رسانه‌ای برای تبیین واقعیت‌ها، امیدآفرینی و تقویت انسجام اجتماعی بود که این مسئله، ارزش و اهمیت فراوانی دارد.

وی ادامه داد: در این میان، مجموعه خبرگزاری تسنیم در این عرصه پیشتاز و پیش‌قراول بود و تلاش‌های این رسانه در پوشش میدانی، روایت‌گری و همراهی با مردم و جبهه انقلاب، قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امیدواریم این همدلی، هماهنگی و روحیه جهادی با قوت و همت بیشتری استمرار پیدا کند و در میدان رسانه، شاهد اثرگذاری گسترده‌تر و برکات بیشتری باشیم.

شفائی با تأکید بر اهمیت استمرار فعالیت‌های رسانه‌ای در شرایط کنونی گفت: قطعاً با عنایت الهی و تلاش اصحاب رسانه، این مسیر با قدرت ادامه خواهد یافت و نتایج ارزشمند آن بیش از گذشته در جامعه نمایان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های متعهد در میدان جنگ روایت‌ها، نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ انسجام ملی، تقویت امید اجتماعی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دارند و این رسالت باید با جدیت ادامه یابد.

انتهای پیام/

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.