توقیف کامیون حامل سنگ سیلیس در بانه

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 15:55
بانه- رئیس اداره منابع طبیعی بانه گفت: یک دستگاه کامیون حامل سنگ سیلیس با هماهنگی نیروهای انتظامی و قضایی در ایست بازرسی شهید غلام‌الهی توقیف شد.

سهراب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اطلاع‌رسانی همیاران طبیعت درباره بارگیری یک دستگاه کامیون حامل سنگ سیلیس از بخش آرمرده، نیروهای اداره منابع طبیعی با هماهنگی ایست بازرسی شهید غلام‌الهی و پرسنل سپاه، کامیون مذکور را توقیف کردند.

وی افزود: با دستور مقام‌های قضایی، پرونده برای طی مراحل قانونی صورتجلسه و پیگیری شد.

احمدی با اشاره به جنگلی بودن شهرستان بانه، تأکید کرد: برداشت سنگ سیلیس موجب تخریب منابع طبیعی می‌شود و هیچ‌گونه مجوزی برای برداشت آن در شهرستان صادر نشده است.

رئیس اداره منابع طبیعی بانه همچنین از مالکان عرفی و بهره‌برداران محلی خواست از همکاری با قاچاقچیان سنگ سیلیس خودداری کنند و گفت: هرگونه همکاری در برداشت و جابه‌جایی این سنگ، تبعات قانونی به دنبال خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.