افزایش کشته‌های آتش‌سوزی شهریار به ۵ نفر

تابناک چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
فرماندار شهریار از افزایش کشته‌های آتش سوزی شهریار به ۵ نفر خبر داد.

 

به گزارش تابناک به نقل از از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، سجاد برنجی گفت: ️در حال حاضر (۰۰:۳۰ بامداد ) همچنان عملیات اطفاء حریق به صورت لکه ای و عملیات امداد و جستجو ادامه دارد و متاسفانه تا کنون فوت ۵ نفر از شهروندان شامل ۳ نفر مرد و دو نفر زن قطعی شده است.

وی افزود: ️کماکان از عموم شهروندان خواهش داریم از مراجعه به مجتمع ارغوان اجتناب نمایند.

فرماندار شهریار ساعتی پیش از قطعی شدن فوت سه شهروند خبر داده بود.

گفتنی است عصر امروز مجتمع ارغوان در فاز ۴ شهر اندیشه شهریار با بیش از ۲۵۰ واحد تجاری و ۵۰ واحد اداری دچار حریق شد.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.