هشدار روسیه برای تضعیف آتش‌بس بین ایران و آمریکا

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره شیطنت برخی طرف‌ها برای تضعیف آتش بس بین ایران و آمریکا هشدار داد.

ماریا زاخارووا اعلام کرد: تحولات پیرامون ایران حاکی از عدم پیشرفت روند مذاکرات برای حل و فصل وضعیت در منطقه خلیج فارس است.

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، وی افزود: مسکو از همه طرف‌های درگیر در جنگ علیه ایران می‌خواهد در بحبوحه مذاکرات متوقف شده، حداکثر خویشتنداری را از خود نشان دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: نسبت به تحریکات احتمالی از سوی نیروهایی که در پی تضعیف تلاش‌های صلح درباره ایران هستند، باید هوشیار بود.

این در حالی است که از روز گذشته همزمان با اجرای طرح ادعایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا موسوم به «پروژه آزادی» در تنگه هرمز، منطقه شاهد تنش‌هایی بود و در همین ارتباط وزارت دفاع امارات امروز نیز مدعی شد که سامانه دفاعی این کشور به طور فعال با موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده از ایران مقابله می‌کند.

رژیم صهیونیستی از جمله طرف هایی در جنگ علیه ایران است که با تداوم آتش بس بین تهران و واشنگتن مخالف بوده و تلاش می کند این آتش بس را از بین ببرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.